Inceputuri noi

In pat caldut 30 grade , e bine , dupa o zi obositoare.Telefonul suna.. ma trezesc in graba , imi arunc niste apa in "chip" si ma imbrac in viteza.Plec spre faculta cu ultima tigare in gura,sperand ca o sa-l gasesc pe George si o sa mai iau una de la el.In sfarsit ajuns la faculta, la intrarea in laboratoru' de chimie (8:00 fics) numai erau halate de laborator,ceva ciudat mi-am zis.Laboranta de chimie observandu-ma vine si imi mai aduce un halat.Intinde mana sa mi-l dea eu il iau, il imbrac...dar cand sa intru in clasa observ ca nu recunosc pe nimeni."si mai ciudat".Ii zic laborantei de chimie ca vreau sa dau un telefon.Il sun pe George :
-"Ba ce avem prima ora ma?"
-"Avem chimie.. ma.."
-"Poi eu sunt aici ma da voi unde sunteti?"
-"Poi avem de la 11:30 ma cursuri.. astazi"
-"A... ok .. ms..."
Inchizand telefonu ma dezbrac de halat si plec de la facultate aksa dezamagit ... k am pierdut juma de ora de somn,dupa care ma culc iar in pat punand telefonu sa sune la 11:00 fix.
Am zis gata cu fuma! k prea mult eclipse sparge twilightu'.
Saptamana de recuperari.
Imi pare rau pentru cei ce asteptau review-uri pentru LoL.Imi voi face timp si pentru alea . Momentan sunt cam ocupat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu