Router Asus RX3041


Luni 8 martie m-am gandit k imi trebuie si mie un cadou ( nu numai doamnelor),asa ca am pus mana pa mouse go go http://www.pc-garage.ro/ si go comanda routeru kre mi-l doream asa mult:Router Asus RX3041.
Asus RX3041 ne este oferit desigur de Asus.Ei bine sa trecem la treaba .
Specificatii:
-Porturi: 1x RJ-45
4x RJ-45
-Protocoale suportate: Dynamic IP, Static IP, PPPoE, PPTP, L2TP, DNSDHCP Server, DNS Proxy
-Cum am mai spus mai sus Exista: un port WAN 1x RJ-45
patru porturi LAN 4x RJ-45

Pareri personale:
Routerul este foarte bun , de asemenea raportul pret-calitate este optim. Ca design e frumos , negru , toate bune si frumoase o sa fiti multumiti de el, e mic si "rau". Iar ledurile sunt frumos aranjate (asa frumos cum doar Asus stie,ordonate).Are leduri pa green pentru: Power,Wan port + 4x Lan ports + 1 pt Status si face bling-bling, da e mic si il puteti ascunde (desi ledurile nu bat tare).E insotit de o interfata prietenoasa si usor de utilizat . In maxim 4-5 pasi(maxim am zis!!!) wizardul va va ajuta sa va configurati routerul care e o floare la ureche.Cum sa accesati GUI WEB interface? usor go go Internet Explorer si scrieti la link http://192.168.1.1/ va va cere un pass name: e foarte simplu bagati Name: admin / Pass: admin si enter ; si o sa va treziti in interfata wizard care va va ghida in configurarea routerului).
Ceva de rau? Pai.. Pachetul cu care vine routerul e format din:
-Router Asus RX3041
-Alimentare AC 9V 1A
-si.... un CD cu documentatia de rigoare ,desi nu strica o carte (la astia k mn kre le e lene sa bage cd in unitatea optica).
- a da si o vrajala cu customer Vip etc..bla bla bla care nu cred k e valabila la noi in tara

In rest totul e super bine si as putea spune k routerul asta e prea simplu de configurat, datorita interfetei usor de utilizat asistata de wizard.
Pret estimativ 100Ron
Va recomand cu caldura produsul.!!!!



1 comentarii:

Flaviu spunea...

salut am si eu o rugaminte... mi-am luat si eu un router ca al tau si ma chinui de 2 zile sa il configurez si tot nu imi iese , ma poti ajuta te rog? contacteaza-ma la id: id.flaviu sau pe mail : id.flaviu@yahoo.com multumesc anticipat

Trimiteți un comentariu