Nvidia GF100


Dupa cum stiti marea batalie DirectX11 abia incepe. Desi ATi a avut un avans in lansarea ultimei lor placi video cu suport DirectX11,Nvidia se pregateste sa scoata asul din maneca cu noua serie de placi video nume de cod GF100 sub arhitectura Fermi.Noua tehnologie de la Nvidia ne aduce "performata fara egal si calitate a imaginii fara asemanare".Baietii de la Nvidia nu se tem de cei de la ATi sau de avansul lor si sunt pregatiti cu o contra-ofensiva puternica.Dupa cum stiti cei de la ATi grabiti fiind in cautarea de clienti noi ,s-au grabit.Ei bine Nvidia vine cu un GPU in care inghesuie numai putin de 3 miliarde de tranzistori,adoptarea a memoriei GDDR5(pe care ATi a implementat-o demult,grabiti fiind baietii:) si deasemenea a DirectX11.Chestii noi implementate de Nvidia fiind PolyMorph Engine si (Atentie!!) 32XCSAA(Coverage Sampling Antialiasing);Va dati seamna ce calitate a imaginii o sa fie :O:O:O:O a da si Suport Full Windows7 desigur.

Acu sa lamurim treburile:

-PolyMorph Engine: este defapt un standard Gold pentru procesul de tesselatie si desigur GF100 va beneficia de prima magistrala pentru geometrie dedicata teselatiei pe un singur GPU care va avea parte de 16 engine-uri.

-Displacement mapping : o alta treaba importanta care va face jocurile mai realiste. De ce? Ei bine pana acum ceva timp rezultatul interactiunii a unor corpuri ingame (un glont cu o suprafata ,masina, perete etc .)era marcata cu ajutorul unor texturi ,fara a modifica desigur geometria suprafetei afectate.Acum e posibila modificarea fizica a suprafetei afectate rezultand o adancitura generata in realtime.PhysX-ul normal ca va fi prezent + alte efecte cinematice ,ce vor rula mai rapid filmele in HD datorită noii arhitecturi și DirectCompte-ului , GF100 va aduce suport pentru Ray Tracing interactiv pe plăcile video destinate publicului larg. Nvidia nu a dat detalii despre data exacta lansarii noilor placi GF100. Oricum eu le astept cu drag si sigur toti fanii le vor astepta cu drag:). Nvidia Rullz. //End
Exemplu de noul PhysX:


Exemplu de Ray-Tracing:



Exemplu de tesselatie:

1 comentarii:

Andrei spunea...

3 miliarde de tranzistori...asta spune tot

Trimiteți un comentariu