GTS250 VS 9800GT

Ei bine placa lu' Marian a trecut intai pe la mine si o sa ajunga la el in seara asta..cred sau maine.Vad eu. Ei bine Mariane, pe langa faptul k am fost host-ul coletului am profitat de el si am facut un vantage sa vad cat scoate...ah.. si mai tre sa dai 15 lei ca au taxat km in plus.
Ce sa zic Mariane..rezultatele vorbesc de la sine!.. placa ar fi cu 25% mai slaba ca a mea.. acu vezi si tu .
SCREENZ PLOX!
GTS 250!(codename 9800GTX)
Image and video hosting by TinyPic

9800GT!
Image and video hosting by TinyPic

EDIT:
Screenshot de la Marinica cu Vantage. WTF!

Image and video hosting by TinyPic

aparate foto digitale

3 comentarii:

Marian spunea...

alta viata, asa mai vorbim si noi cu un 9800GT! maxim!!!

Militaru Cristian spunea...

Zi merci fmm:))

Marian spunea...

MERCI MERCI!!!!

Trimiteți un comentariu