Metode de facut bani

Post-ul asta vroiam sa-l scriu demult.. da mi-a luat ceva pana sa descopar mai multe smecherii.
Inainte sa cititi trebuie sa stiti ca :
1. Asta nu e post de cacao cum apar in reclamele alea cu "FACI BANI USOR SI REPEDE" te caci pa tine si dai click.. si ce gasesti? ADSENSE . Nu zic ca nu se fac bani cu Adsense.. nu in Romania.
Am vazut cazuri si cazul meu.Mai te caci pa tine putin si dai de ADWORDS.. si ala tot un rahat da tre sa stii mai multe decat stie cetateanul de rand adica sa bea si sa fumeze.
2.Ceea ce zic eu aici nu e decat purul adevar.. si nu cacaturi indrugate...gen :hai sa facem caterinca si sa facem un post cu FACI BANI cand defapt nu faci.Daca nu faceti bani atunci nu e pentru voi.
3.O sa enumar in ordine diferite metode.. dragalase de facut banutzi mai multi sau mai putini.Care merita? Hotarati voi dupa timp , cunostinte si resurse.Castiguri am vazut de la 50$ la 3000$ dupa program.. si experienta.
4.Postu asta o sa fie lung si o sa adormiti pe masa in timp ce cititi. Si daca cititi tot.. o scoateti bani frumusei probabil mult mai multi ca salariu mediu al lui taticu sau mamica.
SA II DAM DRUMUL CU MONETIZAREA :
1.Metoda nr 1
E cea mai usoara metoda..de facut un banutz acolo pana in 100$ pe luna, acolo de o ciocolata ceva.In ce consta? Consta in click AICI. Ca am enumerato mai jos.
2.Metoda nr 2
Metoda numaru DOI presupune sa ai o banda de net mai mare... mai ales la upload.
Ce trebuie sa faci tu ca sa castigi bani din asta? EI bine CLICK AICI.
3.Metoda nr 3
Metoda numaru TREI - denumita si metoda $$$$ PIMP $$$$ adica stai cu sula in sus si vin banii. Pentru metoda TREI sunt nevoie de cunostinte HTML macar asa de fatada numai spun de celelalte.O sa detaliez.
4.Metoda nr 4
Metoda denumita de mine Cashpillen... afiliere PPC.. dar numai trafic din afara.
Proxy need here.
5.Metoda nr 5
Denumita si metoda "bagamiash pula sunt in Romania" aka "marketing afiliat" unde faci bani din afilieri cu firme si reclame.. dar primesti procent din vanzari.. probabil ca ati vazut deja la mine pe site.Se fac bani da trebuie sa fii bun.Eu nu am inca domeniu ... o sa am si atunci cand o sa am ma ocup si de promovare mai mult.

Ce trebuie sa stiti?
Banii adevarati din toata mascarada asta vin din afara.. adica trafic din afara.. afiliati internationali... trafic din afara... din nou. Pentru unele din metode trebuie sa aveti un site..propriu.. domeniu si cunostinte medii. Dar daca vrei sa castigi INVETI.
Daca nu vrei dute si joaca la Loto 6/49...eu n-am castigat inca.

Postul asta se va updata poate zilnic.. cu cate o metoda.. pana atunci sa vad promovare.. vreti metode.. ajutati-ma si pe mine asa cum va ajut si eu. Click reclame.. cumparati de pe reclame produse etc.
Si dati commenturi pana nu vad acolo full commenturi nu o sa incep sa detaliez prea repede.
Bagati like-uri la pagina de facebuci!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Eu personal am cautat si experimentat am gasit cateva care chiar sunt bune,sper sa va ajute la facut bani fara investitii.
http://MegaStoon.Com/?share=201497,
http://paidviewpoint.com/?r=ip60z4,
http://www.yournetpay.com/index.php?refcode=49048

Unknown spunea...

http://MegaStoon.Com/?share=255934

Trimiteți un comentariu