Trendnet TEW-643PI

Trendnet TEW-643PI
De curand mi-am achizitionat o placa de retea wireless Trendnet.
Model:

- - - - - - Trendnet TEW-643PI - - - - - -

-- Interfata -- 32Bit PCI
--Viteza Transfer-- 802.11b: 11Mbps, 5.5Mbps, 2Mbps, si 1Mbps /802.11g: 54Mbps, 48Mbps, 36Mbps, 24Mbps, 18Mbps, 12Mbps, 9Mbps si 6Mbps /802.11n: pana la 300 (RX)/150 (TX)
--Antena-- 2x2dBi
--Criptare--64/128Bit WEP/(Hex & ASCII), WPA/WPA2 (TKIP/AES), WPA-PSK/WPA2-PSK
--Functii LED--PWR (power), NET (link activity)
--Fregventa--2.412 - 2.484 GHZ
--Standarde Wireless--IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n (draft 2.0)
--Greutate-- 75Grame

Am hotarat sa ii fac un review pentru ca e o placa care isi merita banul.
Placa vine in cutie frumos ambalata cu CD-ul langa ea.. driverele se instaleaza rapid fara probleme.
Am ajuns la o viteza de 5mb/s la o distanta de 3 metri intr-o retea adhoc.. cu laptopu. Adhoc wtf! In rest la o distanta de 7-8 metri de router... ca o folosesc la tara.. unde am un router de la Vodafone(voi face un review si despre el), isi face treaba bine si am full semnal chiar daca semnalul trebuie sa treaca printr-un perete . Routerul meu de la Vodafone trebuie sa stea in alta camera undeva pe geam.. ca sa prind 3G ,se pare ca numai la geamu ala prind 3G.. in rest nu vrea nici batut.. Asa ca m-am adaptat si am cumparat placa asta de retea + ca mai folosesc si laptopul din curte chiar.. la masa la o cafea ;). Placa Wireless is face treaba si de aceea ii dau nota 8. Pentru raport bun pret/performante.Placa se gaseste in jurul pretului de 90 ron.. mai variaza de la magazin la magazin. Recomand E-MAG -> Ieftin!
Daca vreti sa achizitionati placa CLICK ->
eMAG.ro
Image and video hosting by TinyPic

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ai instalat cumva pe un windows 7 ? La Status-ul placii, pe standardul N are viteza de 150 Mbps ? (Intreb fiindca am o placa D-Link DWA-547, care stie standard N, dar pe win7, cu orice driver am incercat, are viteza de numai 54 Mbps, adica standard G)

Trimiteți un comentariu