Somnu' telefonu si saptamana Cargus

Au trecut si sarbatorile de Pasti si primele si ultimele zile de Paste..au mai ramas decat niste oua si cozonac, niste friptane...bautura.De cateva zile nu se mai auzea nimic. Nici macar soneria de la telefon. Bun.. ieri dimineata...dormeam de rupeam pamantu'..cand deodata in linistea aia se aude MO (stii aia de la robotzi - o am la soneria de apel) cum tipa!: vei raspunde in 3,2,1,0,-1,-2, pula mea ! Ma trezesc buimacit si raspund la telefon... alo? Da suntem noi de la cargus ... avem un colet.! Bine ma!! Ma treziti la 10 dim ca aveti voi colet fmmm!!!Unde sunteti ca venim in juma de ora..(aa perfect in juma de ora fmm, nu puteati sa fiti deja la mn si sa ma sunati sa ies sa iau cacatu ala de colet?) . Buuunn ies in juma de ora ;ala cu masina era la poarta omu completa niste porcarii pe acolo... mai stau si 5 minute sa se futa el in masina cu hartiile alea.. astept si astept.. semnez cacatu ala si iau coletu. Ajung in casa si fac 3d vantage-ul ala lu Marian. Seara ma duc si ii duc placa.Bun.. asta e ziua 1.
Ziua 2 incepe asa. Dorm la fel de bine... cu capu pe sub perna..si deodata in linistea aia iar il aud pe MO cum striga. FMMMMM!! era 11:30 sunau baietii de la F64 sa confirm comanda... FMMMMMMMMMM!. Deja turbasem.. aprind o tigara si aprind PC-ul. Ce am facut azi? Nimic...dar in seara asta ma culc mai devreme maine sigur ma suna iar Cargusu...ca vine camera foto... iar poimaine Laptopu... o sa ma sune Cargusu mai rau cum ma suna maicamea... "auzi mai ai de mancare? iti trimit cv? eu: nu mama am ;am de mancare da n'am bani. mama: FMM de copil iar i-ai cheltuit?" asa o sa fie si la Cargus : "buna ziua avem cv pt dumneavoastra" a 2-a zi: "buna ziua iar avem cv" .. a 3-a " buna ziua.. stiu stiu ai cv pt mn fmm". Si asa o sa fie toata saptamana .Trebuie sa-mi vina un tricou' , camera, laptopu, ca celelalte 2 au venit deja. FUUUUUCK!
Macar sunt multumit! Merci Alexandraa!
Ai dracu bulangii doar 3% FMMMMMMMM - asa-i cand e foamea mare . Intotdeauna conteaza cat de mare-i foamea.

Image and video hosting by TinyPic

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu