Hello(u)!

Am revenit dupa o perioada in care am dormit si am avut ceva treaba..sper k nu m-ati uitat. O sa revin cu postari si etc. Problema este.. eu vad ca lumea ma viziteaza.. ma apropii de 10k vizitatori.. defapt am 12k afisari.. da ma rog.. ceea ce nu vad eu este feedback-ul fratilor.. lasati si voi un mesaj.. un comment.. sa ma bucur si eu .O apreciere.. o chestie o ciocolata. Un tip'.. un sfat.. un ceva.. un request.. comunicati romanilor.. care sunteti romani. Se mai intampla da rar tare sa mai apara cate un om si sa-mi lase un comment sau o vorba buna , Apreciez. ! si multumesc celor care inca mai vin pe blogu asta prapadit.. cum sa-mi cumpar eu domeniu si sa alea alea.. daca eu nu am feedback. Promovarea este foarte grea in Romania.. vad cu ochii mei. Romanii nostri sunt mai mult muti.. se uita si baga pula. Sa zic ca in proportie de 40% din vizitatorii mei sunt romani restu vin din afara'. Vizitati-mi si Youtubu' am acolo butoanele alea sus din dreapta.. cu utube.. intrati pa utube dati un click pe EL! :> E greu. Dar acu sa vedem altceva.. ma mai minunez si eu.. ce cuvinte si ce chestii cautati voi pa goagle si ma gasiti pe mine.. va las pe voi sa apreciati si sa vedeti: =>>
Image and video hosting by TinyPic

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu